Total Pageviews

Friday 20 April 2012

Bisul oh bisul....


Assalammualaikum...hi Good Morning...
Hehehe...seganla arini nk cite pasal bisul....
Dah masuk 30 tahun nih...pertama kali kena bisul yg betul betul bisul ...dulu just mcm jerawat jek dan tak sakit sgt. Kali nih betul2 sakit sampai rasa nk marah jek. Berdenyut sepanjang masa. Bila cite kat kwn2..ade yg kata kena minor operation la kena potong la kena cucuk la...aku dah cuak dah. Walaupun aku nih kategori berani ..tapi bab bab tuh tergugat gak ... Masa operation bersalin lain tak sedar sbb kena bius baik punye... Kalu yg minor nih biasalah tgh2 sedar diri doktor pun operate...eeee...seram seh... Walau bagaimanapun aku kalu dah terdesak sakit sgt jadik berani gak akhirnya...
So 18hb April lepas aku pun ajak Hubby gi Hospital Selayang. Jeng jeng jeng... takut gak sbb bisul tuh ade tiga ketul dkt left underarm aku...huh...seriau bila terfikir kalu lah bukan bisul tapi penyakit lain yang lebey bahaya.....ingat nk tinggal wasiat dah...
Ape pun doktor kerajaan tuh confirmkan mmg bisul...so ubat-ubat kat atas tuh dia bekalkan untuk aku sehingga bisul surut...siap bagi surat kalulah bisul tk surut perlula merujuk kat klinik kesihatan berdekatan untuk jalani minor operation ...Aaahhhh TIDAK...
So sehingga arini aku tk miss mkn ubat-ubat tuh...sbb aku betul2 nk sihat semula drpd bisul...
Papa n Dina doakan mama cepat sembuh ye... kalu tk sape nk buat keje umah sume...hihihihi
Sape yg bace post nih pun doakan jugak ye...aku cepat baik dan bisul aku cepat surut... 
Penat gak tk boleh gerak2 sgt sbb takut terkena bisul tuh...bila terkena rasa nk meraung jek... tapi kenala control ayu.... mcm tk sakit... tk suka tunjuk diri lemah depan org.  
Okey la...see you guys later in my next post...LUV U Papa n Dina...and sape yg bace blog nih... muah muah muah...


No comments:

Post a Comment