Total Pageviews

Wednesday 16 May 2012

Saje-saje

Assalamualaikum....
Selamat bertemu lagi dlm blog aku yg hidup segan mati tk mahu nih...heheheh...
Maklumla blog syok sendiri. Anyway mmg aku ikut mood jek nk update sbb takde follower sgt pun huhuhu. Okla cite minggu nih pasal siapa lg kaslu bukan pasal Irdina  buah hati aku yg sorang tu. Sekarang da pandai cakap ikut aku sebut bunyi2 yg ada dua suku kata. Teruja betul aku nk ajar dia mcm-mcm perkataan. Tapi dia asik sebut perkataan ABAH jek. Bila suh sebut MAMA susah lak. Nakalnya masih sama malah lebey extreme lg. Maklumla budak membesar baru nk belajar. Hari tu masa jln2 kat Jusco 1Utama Abah Dina belikan patung Barney..mmg dah lama nk beli tp baru dpt. Yeye seronok Dina main ngan Barney...siap peluk2 bagai.
Cakap pasal peluk haritu aku teremo la plak ternagis depan Dina..pastu dia dtg kat Mama dia nih & peluk. Aku terkejut & terharu giler. Dah besar anak Mama. Okla...kat bwh nih ade gambar mainan Dina dan gambar Dina terbaru.... See you again ...



  

No comments:

Post a Comment