Total Pageviews

Thursday 23 March 2017

Duit Syiling

Assalamualaikum...Good morning everyone

Hari ni aku dengan husband ada misi...hehehehe....misi mendeposit duit syiling. Berat betul sebab tu nak cepat-cepat depositkan. Oleh sebab itu kenalah berguru dengan google. Alhamdulillah ada juga yang share tentang cara-cara mudah. Nak-nak lagi sekarang kan dah ada mesin duit syiling layan diri. Cuma bukan semua tempat ada. Aku terjumpa link ni http://www.atastalian.com/2016/11/deposit-duit-syiling.html ...sedikit sebanyak dapatlah membantu aku tentang bagaimana cara yang betul menggunakan mesin duit syiling tu nanti. 

Untuk mencari lokasi bank yang terdapat mesin tu plak aku rujuk kat sini http://www.bnm.gov.my/documents/2014/CoDM_location.pdf . Zaman sekarang ggogle je. Ramai yang berkongsi pengalaman masing-masing. Memang dapat membantu orang-orang macam aku yang tak suka terjah...hehehe. Thank you pada mereka-mereka yang provide info-info berguna macam ni kat blog. 👍 


No comments:

Post a Comment