Total Pageviews

Wednesday 12 October 2011

Semalam...

Assalamualaikum.....

Gud morning. Semalam aku sakit perut sgt sampai ari ni masih sakit lg la. At first aku bajet kawan baek aku da dtg sbb ade red spot tp arini da takde da.....misteri tul. Kalu tk larat sgt kang ape lg gi landing la kat  mane2x

Semalam Dina demam 37.7 celcius. Aku duk perhatikan jek dia. Sib bek dia aktif tak murung sgt. Selalunya kalu dia murung sgt sampai tk larat tuh mmg aku tk tunggu lg....bwk ospital o klinik jek. So far dia semakin ok lepas bg ubat demam n antibiotik smlm. Tp punya la payah nk bg mkn ubat. Abah dia nk guna cara lembut..pujuk2x la... trick la... Dengan mama dia jgn main2x ...sbb bl badan da panas mmg aku tk bole tolerate lg...mesti kena mkn ubat one way or another. Tp sian tgk dia asik ketap bibir jek mcm kenal sgt ubat. Budak2x skang nih bijak2x sbb tu payah nk bg mkn ubat.

Abah Dina semalam mengejar lipas yg muncul kat dalam rumah. Aku yg tengah tido pun jd persinggahan lipas tuh. Eeeee gelinye. Aku pun ape lg terjaga sambil mejerit ketap bibir (takut masuk mulut). Geli serius. Tp hubby aku gagal dlm misi membunuh lipaas tuh sbb lipas tuh sempat menyorok ntah kat mane tk jupe sampai pagi nih. Masa tuh tgk dina relaks jek....ooo lipas Dina tk takut....ubat tau lak takut.

Semalam kat opis bosan gak ..... arini tk tau lg..... okla c ya....

1 comment:

  1. oo, tak tidolah smalam nih dok memburu lipas..hehehhe

    ReplyDelete