Total Pageviews

Tuesday 29 March 2011

Semalaman tak tido

Assalamualaikum....
Semalaman aku tak tido. Sbg mama aku spt ibu2x yg len slalu tk cukup tido tp adakalanye aku tk tido langsung termasukla smlm. Dina meragam ...mulanye tk menangis. Pastu bl tk dilyn bermain dia mulalah melontarkan vokalnyer yg separ dgn Jac Victor.
Segan jugak dgn jiran2x tp nk wat mcm mane ....aku da cuba pujuk. Cuma tk sampai thp nk bwk ke hospital jek. Ada gak terpk nk g check incase ade penyakit len ke....sbb almost every night aku n hubby tk dpt tido pun. Risau gak kalu ade sakit2x len.
Traditionally aku da mintak tlg member jampi air mane la tau bole bek.
Skang nih aku nekad nk jadik lbh tabah n sabar dgn peel Dina nih. Doakan ye.
Dina ...mama sayang Dina. Dina jadila ank yg bek ye....tido mlm....nanti siang mama bwk Dina jln2x n men ye...
SAYANG NUR AMIRAH IRDINA....

No comments:

Post a Comment