Total Pageviews

Friday 8 July 2011

Sian Dina...

Assalamualaikum....

Aku sindiri pn tk ingat bl kali t'akhie aku update blog nih. Too much was going on & i was overwhelm dgn keadaan sekeliling. So tkde mood sgt nk update blog nih. Lg pun takde ape yg menarik sgt nk dicoretkan masa tuh.

Perpisahan sering berlaku dan aku terpaksa melaluinya baru2x ni coz pengasuh yg jaga Dina dah tak jage budak atas sbb2x tertentu. It was a sad moment for me coz she was like a mother to Dina. Semuanya berlaku dgn cpt sampai tk sempat nk ucap selamat tinggal. Bl tgk Dina...mcm dia kehilangan seorang ibu.
Kami gelarkan pengasuh tuh dgn panggilan mama... Mama sgt baik dan ikhlas menjaga anak2x di bwh jagaannya. I was very happy with her job.
Dina sentiasa epi n kemas setiap kali aku fetch Dina dr rumah Mama. I knew this day would come someday but not this way.
Ape pn Dina skang da jadi penghuni baru Taska Temanku kat opis husband aku......tp Dina nampak sedey je petang2x...sian Dina....

Arap Dina dpt sesuaikan diri...hurm...

No comments:

Post a Comment